Naar hoofdinhoud
Estinea - Jouw leven, jouw kracht, onze steun
Contrast Contrast aan/uit
Tekstgrootte Tekst kleiner Tekst groter
  • Nieuws
  • Inloggen
  • Home
  • Ik zoek ondersteuning bij...Dit doen we voor je
    • Thuis wonen
    • Wonen bij Estinea
    • Werken (leren)
    • Logeren
    • Leren en ontwikkelen
    • Onderzoek en behandeling
  • Ik wil helpen als...Zo kun jij meedoen
    • Familielid of vriend
    • Vrijwilliger
    • Bedrijf
    • Maatschappelijke organisatie
    • Zorgorganisatie
    • Iemand met een beperking
  • Werken bij
    • Koffiedrinken op Slaadreef43
  • Over Estinea
    • Organisatie
    • Goed geregeld
    • Ervaringsverhalen
    • Team Samen Sterk
    • Winkels
    • Stichting Vrienden van Estinea
    • Filmpjes
    • Publicaties en folders
    • 50 jaar Estinea
  • Contact
    • Ik zoek ondersteuning
    • Ik wil helpen
    • Ik heb een vraag
    • Ik zoek een locatie
    • Hoofdkantoor
Lees voor
Home >
Over Estinea >
Goed geregeld >
Klachten
  • Organisatie
  • Goed geregeld
  • Ervaringsverhalen
  • Team Samen Sterk
  • Winkels
  • Stichting Vrienden van Estinea
  • Filmpjes
  • Publicaties en folders
  • 50 jaar Estinea
Lees voor

Klachten

KLEIN-Esseline McKenzie klachtenfunctionaris

Klachtenfunctionaris Esseline McKenzie  
Ben je niet tevreden over de zorg die je krijgt? Of ben je niet tevreden over het wonen of werken bij Estinea? 
Praat eerst over het probleem met je begeleider of regiomanager. Misschien kan je familie of vriend of vriendin je hierbij helpen. 

Kom je er niet uit? 
Kom je er niet uit met je begeleider of de regiomanager? Dan kun je jouw probleem ook bespreken met een klachtenfunctionaris. 

Hoe kan de klachtenfunctionaris jou helpen? 
De klachtenfunctionaris luistert naar jouw klacht. Ze praat ook met de persoon over wie de klacht gaat. Ze probeert zo de klacht op te lossen. 

Klachtenfunctionaris Esseline McKenzie  
Telefoon: 06 33 87 07 06
Mail: e.mckenzie@upcmail.nl

Voor wie? 
Cliënten, medewerkers, vrijwilligers en stagiairs van Estinea 

Werkwijze 
• Je kunt de klachtenfunctionaris rechtstreeks bellen of mailen.
• De klachtenfunctionaris luistert naar jouw verhaal.
• De klachtenfunctionaris praat ook met de persoon over wie de klacht gaat.
• Zij probeert samen met jou de klacht op te lossen.
• De klachtenfunctionaris treedt op als bemiddelaar tussen jou en degene over wie de klacht gaat.

Verbeteridee

Misschien heb je niet direct een klacht maar is je wel iets opgevallen wat beter of anders kan? Ook dat horen we graag! Deze tips en ideeën kun je indienen via het groene blok Verbeteridee hier op de pagina.

Voor iedereen!

De vertrouwenspersoon en onafhankelijke klachtenfunctionaris is er voor iedereen die ondersteuning krijgt van Estinea. Of je nu ondersteuning van Estinea krijgt vanuit de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) of de Wet langdurige zorg (Wlz).

Dit gebeurt er met je klacht

Binnen drie dagen na het ontvangen van de klacht neemt de onafhankelijke klachtenfunctionaris contact met je op. Ze krijgt dan graag nog een toelichting van jou op de klacht.

De onafhankelijke klachtenfunctionaris gaat je klacht uitzoeken. Ze gaat in gesprek met jou en met degene bij Estinea over wie jouw klacht gaat. Samen denken jullie na over wat er met je klacht moet gebeuren.

Getracht wordt om binnen zes weken tot een oplossing voor je klacht te komen. Lukt dit niet, dan kan deze tijd met maximaal vier weken verlengd worden. Hierover krijg je op tijd bericht.

Heb je vragen over de uitspraak over je klacht?

Mail dan met Esseline McKenzie: e.mckenzie@upcmail.nl 

Extra

Belangrijk om te weten:
• Cliënten die ondersteuning krijgen vanuit de Wet langdurige zorg (Wlz) en die niet tevreden zijn over de oplossing van hun klacht, kunnen deze daarna nog voorleggen aan De Geschillencommissie Zorg. Kijk voor meer informatie hierover op de website van Geschillencommissie gehandicaptenzorg

• Cliënten die te maken hebben met onvrijwillige zorg vanuit de Wet Zorg en Dwang kunnen met een klacht terecht bij de onafhankelijke Klachtencommissie Onvrijwillige Zorg.

Bekijk ook

  • Goed geregeld
  • Als je je hebt aangemeld
  • Jij kunt meepraten
  • Kwaliteit
  • Klachten
  • Samenwerkingsverbanden
  • Vertrouwenspersoon
  • Veranderingen in de zorg
  • Onafhankelijke cliëntondersteuning
  • Financiering
  • Tarieven
  • Rechten en vergoedingen
  • Wachttijden
  • Aanmelden

Estinea bij jou in de buurt

Bekijk onze locaties of zoek een locatie bij jou in de buurt.

Ik wil graag contact

Bel ons op 088 49 50 210 en we helpen je graag verder.

Ook interessant:

  • Over Estinea
  • Ik zoek ondersteuning
  • Vertrouwenspersoon
  • Onafhankelijke cliëntondersteuning
  • Cliëntenraad

Verbeteridee

Laat hier weten wat jouw tip of idee is!

Contact

Hoofdkantoor Stichting Estinea
Herenstraat 21
Postbus 248
7120 AE Aalten

 
Telefoon 088 49 50 500
Telefax 088 49 50 550
E-mail info@estinea.nl

 

Volg ons op social media

  • facebook
  • instagram
  • linkedin
  • youtube

Copyright © Estinea  2023     |     Sitemap     Colofon     Disclaimer     Privacy